عشق مامان و باباش

هفته 37

1393/10/10 10:48
نویسنده : غزال
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر جون.

این هفته تولد مامان بود.....با هم کلی رقصیدیم با بابا.

هدیه ام هم یه ماشین ظرف شویی بود . دست بابا درد نکنه.

امسال همه فامیل و دوستام تولدم یادشون بود و کلی تلفن و پیام دریافت کردمخجالت

فقط تو یادت رفت تبریک بگی. امسال خدا بهترین هدیه تولد را به من داد و اون تو هستی.

این هفته سونو گرافی کردم و وزنت رسیده بود به 2840 گرم.

پس چرا تپلو نشدی زیاد تو پسر گلی؟!! البته الانم از وزن نرمال یه کوچولو بیشتری.

عاشقتم.

پسندها (1)

نظرات (1)

*hani*
20 دی 93 15:19
رویا جون کلی ذوق دارم برای اینکه نویدت به دنیا بیاد . از بس هفته های تو دل بودنش رو شمردم و هر بار با بالا رفتن عدد هفته و نزدیک شدن تاریخ تولدش ذوق کردم . حسابی دارم لحظه شماری میکنم تا پسر گلت صحیح و سالم بیاد تو بغلت . نری مامان بشی ما را یادت بره ها !