عشق مامان و باباش

هفته 34

1393/9/22 16:22
نویسنده : غزال
644 بازدید
اشتراک گذاری

پسر جونم سلام.

این هفته تا دلت بخواد با هم تنها بودیم.

آخه مامان فرزانه رفته بود تهران چشم پزشکی. پدر مصطفی هم که شمال بود....در نتیجه خونه اونا که تعطیل.

فقط یه شب رفتیم خونه عمه سودابه و برا بهار کادو تولد بردیم.

این هفته با کمک هم اتاقت را مرتب کردیم و البته پدر مصطفی هم جمعه که برگشتن از شمال اومدن کمک و با بابا همه ی وسایلت را آماده کردن.

الان دیگه بیشتر اتاقت آماده است و منم روزی چند بار میرم نگاه میکنم.

با اجازت دو بار رفتم رو تختت برا 5 دقیقه خوابیدم که بیشتر حس کنم بودنت را.

عکس های اتاقت را برات میزارم ایشالا که دوست داشته باشی وسایلت را.

دوستت دارم عزیزم.

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان راحله
24 آذر 93 16:47
مبارکه عزیزم .. ان شالله به سلامتی بغلش کنی
روفا
25 آذر 93 10:37
*hani*
26 آذر 93 10:45
رویاااا جون من هربار اومدم انجمن نوزاد فوری بعدش اومدم وبلاگت ببینم عکس ها رو گذاشتی یا نه . حالا دیدم مطلب رمز داره . چرا آخه عزیزم هنوز کامل نشده بود. الان می تونی ببینی خب.
ayda
27 آذر 93 12:35
رویا جوووون مبرکت باشه اتاق نوید کوچولو کم مونده دیگه بغلش بگیری