عشق مامان و باباش

نظرات (10)

سارا
25 آذر 93 13:25
واااای عزیزززم خیلی خوشگل شده اتاق نوید جون. تخت و کمدش محشره. من اصلا این مدلی ندیدم و به نظرم خیلی خیلی شیکه.. ایشالا به سلامتی استفاده کنه نوید جونمون
مک فراید
28 آذر 93 13:36
مبااااارکهههه خیلی خوبه همه چی عالی و قشنگ وووووییییی کفشاش اسباب بازیاش روتختیش اون عروسک نوزاده کلاهاااش تخت و کمدش.... همه چیییی عالیه انشالله با دل خوش و سلامتی زیر سایه پدر و مادرش استفاده کنه از وسایلش دست مامان و باباتم درد نکنه
ayda
29 آذر 93 14:07
رویا جونم اتاق گل پسرت خیلی خوشگله و عالی هستش انشالله به سلامتی استفاده منه ازشون
الهه
29 آذر 93 14:09
عزيزم چه اتاق خوشگلي ان شالله به سلامتي دنيا مياد و روزهاي شاد و خوبي رو تو اين اتاق سپري ميكنه
مریم*
29 آذر 93 14:37
همه چیزش عالیه رویا جون، تخت و کمدش و پیش بنداشو عشق است وسایلش خاصن مبارکش باشه
نگين
29 آذر 93 15:35
انشاالله قدمش پر خير و بركت باشه و عاقبت بخير باشه.
مامان یکتا
30 آذر 93 11:27
وووووووی عزیزم .. چقد ذوق کردم. هزار هزار بار مبارک باشه. خیلی خوشکل و شیک و ناز بودن. دست مامان گلش درد نکنه. ایشالا نوید عزیزم بسلامتی دنیا میاد و یه دنیا شادی و عشق و برکت با خودش میاره. آآآآآمین
*hani*
30 آذر 93 12:43
مبارک باشه عزیزم . وسایلش رو خیلی شیک گرفتی و خیلی شیک هم چیدی . بهداشتیاشو عشق است . پیشبند ها و کلاهاش هم خیلی نازن . یه نظر : دیوار کنار تخت رو یه چیزی بزن .از سادگی در بیاد . ساعتی ، عکسی ، استیکری چیزی . یا بذار وقتی ایشالاه تو بغلش گرفتی یه عکس ناز از خودش بزن . ممنون عزیزم استیکر خریدم براش ولی نزدم . حس کردم دیگه خیلی شلوغ میشه شاید صبر کنم و بعد عکس خودش را بزنم
صهبا
8 دی 93 9:18
رویا جون وسایل پسرت خیلی نازن مبارکش باشه ماشااله چقدر لباس داره من عاشق لباس بچه ام دلم میخواد هر چی زودتر برم یه عالمه لباس بخرم
نمدکده زیبا
9 دی 93 17:48
سلام عزیزم . مبارک باشه . ایشالا پسرت به سلامتی به دنیا بیاد و قدمش براتون خیر و مبارک باشه . واسه من هم دعا کن عزیزم که نی نی دار بشم .