عشق مامان و باباش

هفته 18

1393/5/26 13:16
نویسنده : غزال
130 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم، نوید جونم، مامان جونم خیلی منتظرتم که بیای.

روزا که با هم تو خونه تنهاییم کلی باهات حرف میزنم. هنوز نیومده من را عاشق خودت کردیا.

پسرم قدمت چه خوب بوده بعد از تو فامیل داره پر از نینی میشه.

خاله نازیلا که با هم ازدواج کرده بودیم و همش میخواستیم با هم نینی بیاریم 4-5 هفته نینیش از شما کوچیک تره.

خاله میترا هم نینیش 2 ماه و نیم ازت کوچیکتره.

2 تا نینی دیگه هم هستن یکیشون 2 هفته از شما کوچیک تره و یکیشون هم باز از شما 2 ماه و نیم کوچیک تره.

خلاصه که کلی هم بازی داره برات میاد.

بابا از وقتی برات اسم گذاشتیم خیلی ذوق میکنه.

صبح ها دست میزاره روی دلم و میگه بزار نوید را ببینم. حالش را بپرسم.

کلی ذوق دارم که برم برات خرید کنم.

پنجشنبه مامان فرزانه برا خاله سپیده تولد گرفته.

تو میخوای کادو چی بخری برا خاله؟؟ الهی فدات بشم من.

عاشقتم اساسی.

 

پسندها (1)

نظرات (1)

نفس
26 مرداد 93 18:07
سلام رویاجون مبارکت باشه خانمی ایشاالله به سلامتی نویدجون رودرآغوش بگیری وبلاگ قشنگی داری خانمی