عشق مامان و باباش

هفته 20

1393/6/19 11:20
نویسنده : غزال
165 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر مامان

ایشالا که حالت خیلی خوب باشه....تکونات که به من میفهمونه که حسابی قبراق و سر حال هستی.

همین که من میخوابم شما شروع میکنی به ورجه و وورجه و شنا کردن توی دل من.

از الان میخوای نخوابیا شیطون بلا.

پنجشنبه با همه فامیلای مامان فرزانه رفتیم باغ ، خاله نازیلا همه را دعوت کرده بود و کلی خوش گذشت.

اولین تکون خوردن شدیدت را اون روز احساس کردم. عصر که فالوده بستنی خوردیم شروع کردی به جنب و جوش ، حالا یا اینکه خیلی خوشت اومد و یا اینکه اصلا دوست نداشتی.

بقیه به نازیلا میگفتن مامان دوست نوید...خخخخ

منم گفتم که نوید امروز خیلی خوشحاله که اومده باغ چون یه هم بازی داره.

خلاصه که هنوز شما ها به دنیا نیومدید و سر همه را گرم کردید.

راستی این هفته برات کریر و تخت پارک خریدیم ... ایشالا که به سلامتی ازشون استفاده کنی.

الان چون خونه مامانجان هست نمیتونم برات عکس بزارم خوشگلم. ایشالا بعد برات عکس از همه ی وسایلت میزارم که ببینی.

عاشقتم عزیز دل مامان.

پسندها (2)

نظرات (0)